... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

نامه های لیلا و فاطمه

سلام خدا. من خوبم.

شما چطور هستید؟ خداجون من شما را خیلی دوست دارم. من بارها با شما نامه نوشته ام و حرف دلم را گفته ام. این نامه نامه ای است که می خواهد از بین نامه های بچه ها انتخاب شود یا نشود. من در نامه های قبلی با شما از سختی هایم گفته ام و گفته ام که درسهایم امسال خیلی سخت شده است. و من مثل سال های قبل نمی توانم درست درس بخوانم و از حفظ کنم. و درس ها را قاطی می کنم. ولی پس از آن نامه شما به من نیرویی دادید که توانستم درس ها را از حفظ کنم و پیشرفتی در درس هایم داشته باشم. و حالا هم دو یا سه تا رقیب در درس هایم دارم و امیدوارم که آنها هم مثل من موفقیت روز افزون داشته باشند. من برای همین که به یاری شما توانستم در درس هایم موفق شوم شما را شکر می کنم.

خدایا من در زندگی خودم سختی هایی فراوان داشته ام ولی حال یکی یکی دارند از سر راهم برداشته می شوند. و من از همین خوشحالم. خدایا شکرت. صدهزار مرتبه شکرت که زندگی من هر روز بهتر می شود. از بعد حرف های معلمم نماز می خوانم. (نماز صبح را می گویم) و فکر می کنم که همین باعث موفقیت من می شود.

خدایا من شما را سپاس می گویم و از شما خیلی خیلی ممنونم. اصلا برایم فرق نمی کند که حالا چند نفر این نامه را می خوانند. چون من توانستم حرف دلم را با شما بیان کنم. و اگر هیچ کس نداند خودم و خودتان می دانیم که من از کسی کمک نگرفته ام. دیگر وقتتان را نمی گیرم. چون می دانم هزارها نفر حالا برای شما نامه نوشته اند. خداحافظ شما

لیلا راستی _ یازده ساله

سلام

به آن که زمین و آسمان را آفرید. کسی که مردم به خاطر او به حج می روند و هفت دور به دور خانه او می چرخند و می گویند: لبیک الاهم لبیک. لبیک لا شریک لک لبیک.

ای خدای مهربان! من تازه یعنی اولین بار دارم به تو نامه می نویسم که خیلی دوست داشتم در جشن غدیر خم چیزی برای خواندن داشته باشم. تا بتوانم طوری دوستانم را به راه راست هدایت کنم.

می گویند شما عزیزترین کسی هستی که من می توانم به او نامه بنویسم. تو همه رازها را می دانی. پس راز من را هم به تو می گویم. اسم من فاطمه اسلامی است. دختری گمشده در رازها. نمی دانم چرا من اینقدر گرفتار شده ام. چرا من به خاطر دوستی همه چیزم را از دست دادم. من خیلی وقت است مرده ام. من خودم را گم کرده ام. اما دیروز خودم را پیدا کردم. خانم معلم شما اولین کسی هستی که رازهای من را باز کردی. پس خداوند شما را در زندگی روشن قرار بدهد.

با تشکر

فاطمه اسلامی _ یازده ساله

 

نظرات 19 + ارسال نظر
خانوم معلم دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام دخترای گلم
چه نامه های قشنگی نوشتین.
حتما خدا هم از دیدن نامه های شما خوشحال شده.
دختر خوشکلم! لیلا جان!
به تو آفرین میگم که اینقدر مهربونی و رقیب های خودت رو هم دعا میکنی.
این طوری خدا به خودت هم بیشتر کمک می کنه.
مطمئنم که قبل از این هم نمازهات رو به موقع می خوندی. خوشحالم که حرفهام باعث شده که شما دختر عزیزم نمازهات رو قشنگ تر بخونی. دعا واسه من که یادت نمیره؟!
میدونم که این حرفهای قشنگ رو فقط یه دل پاک یه دختر خوب مثل تو میتونه بنویسه. میدونم کسی کمکت نکرده. دختر گلم بدون برنده شدن تو مسابقه زیاد مهم نیست.....
فاطمه خانوم! خانوم خانوما!
بازم مثل نامه های قبل خیلی قشنگ نوشتی. همین طوری پیش بری نویسنده میشی. آفرین.
خوش به حالت که میدونی عزیزترین کسی که می تونی براش نامه بنویسی خداست.
فاطمه جون!
تو چیزی رو از دست ندادی. اتفاقا فداکاری تو دوستی خیلی مهمه. که فقط آدمهایی که دلشون خیلی بزرگه و به خدا نزدیکترند می تونند این کار رو انجام بدن.
دختر عزیزم!
با اون دل پاک و مهربونت دعا کن که ما هم بتونیم مثل تو فداکاری کنیم.
دخترای عزیزم
از هر دوتون التماس دعا دارم و به همون خدای مهربون می سپرمتون.

تنهاترین تنهایان دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

سلام
واقعا زیبا بود ... یاد عالم بچه گی افتادم ...
موفق باشی ... بدرود.

فرشته عشق دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ http://Ashkedel.blogsky.com

خجسته عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت، بر دل دادگان آستان هدایت و شیعیان رهرو سعادت مبارک و تهنیت باد.

سعید سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.saeeddolaty.blogfa.com

سلام سلام..
من چیزی راجع به این وبلاگ نمیدونم...
نمیدونم نویسندش کیه..
ولی هر کی هست خیلی دلش پاکه///
منو یاد انشاهای مدرسم انداخت
موفق باشید و عاشق

عرفان سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ق.ظ

نامه لیلا چقدر باحال بود
دمش گرم
میگما نقل نماز بهشون چی گفتی؟
اعتراف کن

محمد امین چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ب.ظ http://setaredaryaei.blogfa.com

سلام
به ایمیلتون جواب دادم...

. پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 ب.ظ http://mostafaye-man.blogfa.com

سلام
لیلا و فاطمه چقدر قشنگ مینویسن فکر کنم به خاطر اون دل پاکشون باشه
تو نامه ای که به خدا نوشتن معلومه خیلی دخترای معصومی هستن
ان شالله هر جا هستن موفق باشن
ممنون که خبرم دادی
بازم مزاحمت میشم
فعلا خدانگهدار

فاطمه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
دلم می خواد بیشینم به حال خودم زار زار گریه کنم
خدایا چقدر منم دلم می خواد برگردم به بچگیم هم چون پاک بودم هم به همون دلیلی که خودت میدونی.....
من عاشق بچگیم هستم شاید بچگی فوق العاده ای نبود اما هر چی بود بهتر از الان بود
خوش به حالت ساحل حس میکنم حال خوبی داری
فعلا *****************************

رفیق پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:22 ب.ظ

سلا... به خدا .. به بچه ها ... به دوست... به دوستی ... به بچگی... سلام به پاکی که رویای دور دست کودکیم بود... سلام به توبه که نشکسته اش را عشق بود... غم هیم را می دانم از کجا می اید ... بی تعارف از توبه ای که هزار بار شده است که شکستمش ... دیوانه می شوم ... از خودم دور می شوم ... از او ... از او ... او ... او ... ... ...

زیرزمین شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.zirzaminehaftom.blogsky.com

. . .

محمدعلی(ایران اسلام) شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.iranislam.parsiblog.com/

سلام
ببخشید که دیر شد!
وقتی آدم این متنها رو میخونه میگه همون پست قبلی! کاش دوباره بچه میشدم.... به شما توصیه میکنم کتاب گیرنده دخترم رو بخونید.
موفق باشید
به روزم
انا لله و انا الیه راجعون!

رضا مشتاق یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

سلام
.
.
باید سر فرصت کامل بخونم

* * *
در هرصورت
گفتگو با خدا لذت بخش هست
به خصوص تو این دور و زمونه که گوش شنوا ...

سید محسن یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ق.ظ http://m-shorideh.persianblog.com

به نام حضرت دوست


سلام منو هم در نامه هاتون به خدا برسونید


در پناه حضرت دوست

هامون پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.miracles.blogfa.com

به نام نور فوق کل نور
سلام دوست گرامی
من به روزم با سخنان امیر مومنان امام علی (ع):

خداوند
هر نام و صفت ذات مقدسش را منزه و پاک دانند .



وجودیست که با عدم سابقه ندارد و هستی او آغازی نیست .



با همه چیز است و دور از همه چیز ، آنچنانکه جرم خورشید با پرتو نافذ خود کائنات را نوازش



کند ، ولی خویش فرسنگها از آن بدور باشد . چرخ فلک می گردد ، ولی گرداننده ی آن از آلات و اسباب تهیدست و بی نیاز است .



تنهاست ، ولی از تنهایی وحشتناک و ترسان نیست . بی کس است زیرا کسی نیست که تواند همسایه و همخوانه ی او گردد .
خیلی خیلی زیبا نوشتین
در پناه رب العالمین


محمدعلی(ایران اسلام) پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ http://iranislam.parsiblog.com

سلام

به روزم

من بدترم یا کفن دزده؟؟

ریحانه جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ب.ظ http://etre-zohoor.blogsky.com

به نام خدا
سلام

اَللّهُم ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ وَثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَاَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْه ِالسَّلامُ

خدایا روزیم گردان شفاعت حسین علیه السلام را در روز ورود (به صحراى قیامت ) و ثابت بدار گام راستیم را در نزد خودت با حسین علیه السلام ویاران حسین آنانکه بی دریغ دادن جان خود را در راه حسین علیه السلام
فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام پر سوز و گداز تاسوعا و عاشورای حسینی رو تسلیت میگم.
التماس دعا
به روزم

نبی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ق.ظ http://onlygodonly.blogsky.com

بنام خدا
سلام آفریده خوب خدا
چقدر خوبه ادم با خداش
صحبت کنه
چقدر خوب درد دل کنه
وچقدر باشکوه تره که
همه چیز را فقط از خدا به خواهد
فقط خدا فقط

مونسم خدا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ب.ظ http://5yuo.muslimblog.ir

سلام

تورو خدا توی مناجاتهای شبانه یا دلشکستگی روزانه یاد من هم باشید.

یا علی(ع)

محدثه جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ http://topolooyemaman.blogfa.com

سلام لیلا جونم و فاطمه جون
چقدر قشنگ برای خدانامه مینویسی
ای کاش منم می تونستم مثل تو با خدای خوبم درد دل کنم
به وبلاگ من هم سر بزنم خوشحال میشم
قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد