... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

تنها

به تنهاییت قسم تنهای تنهام....

نظرات 73 + ارسال نظر
شازده کوچولو جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://yekpesar.blogsky.com

سلام

تنهای تنها ...

ناشناس دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ

خدا حالم بد خدا اصلا خوب نیستم ...خدا چرا کمکم نمی کنی ...خدا چرا هر کی رو دوست دارم ازم میگیری خدا چقدر صبر

ریحانه مهدوی پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://etre-zohoor.blogsky.com

سلام دوست عزیز
با مطلب ۲۰۱۲ و نابودی دنیا به روزم
خوشحال میشم ببینمتون
التماس دعا

عاطفه یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام تنها.....یادمن باشد تنها هستم....ماه بالای سر تنهاییست

علی جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://barman3009.blogfa.com

salam khobid?
chera tanhae?

departed دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.samavar.blogfa.com

salam
webetun qashange v sade
sadegish az qashangish mohemtare!
ag khastid linketun konam ye zahmat bekeshid v ye nazar bezarid
mamnun
movafagh bashid
montazeretunam

فتاحی شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

عالیه

خواهر کوچیکه شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.life-is-flowing.blogfa.com

سلام دوست من خوشحال میشم به دلم سر بزنی . اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم.

khashayar شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

اگه تنها بودی زنده نبودی یکی تو دلت هست (خدا)

رودست پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http:///http://676665.blogfa.com/

به دادم برس

یه پاپتی جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

خدایا عاشقان را با غم عشق آشنا کن

واقع بین چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

این مسخره بازیا چیه؟
آخه خدا چکار به تو داره؟
اون حوصله هیچکیو نداره،اعصابش خورده،چپق میکشه سیبیلش هم کلفته

بنده خدا شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ http://gotova

من فقط این میدونم که یه نفر دلم شکسته هر وقت که گریه می کنم میدونم خدا از گریه من گریش میگیره ولی سکوت میکنه

من سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام خدا
خوبی؟
منم خوبم
همه خوبن
همه چیز خوبه
ازت ممنونم بخاطر همه نعمتهای خوبی که بهم دادی
فقط فقط خیلی احساس تنهایی می کنم
نمیدونم چرا؟
آخه تو که همه خوبیها رو با هم به من دادی. پس چرا من ناشکری می کنم؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام خدا جون یاد اونوقتی بخیر که کلی با هم دوست بودیم تو رو به مهدی قسم کاری کن دوستیمون از قدیما هم بهتر شه راستی چرا دوستیمون کمرنگ شد

تیما دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://timaj.blogfa.com

سلام
پیشم بیا.
از عطر نکاه باغ ها دانستم
نام دگر بهار لبخند خداست
[بوسه][قلب][تعجب][چشمک][رضایت]

مهشید جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام خدا ...سلام خدای من .دوست دارم خیلی زیاد .به هرکس میگم مسخرم میکنه اما من واقعا دوست دارم ....ومیدونم که توهم دوسم داری.به قول منصوره ممنونم که به فکرمی

تینا جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

خدا جون خیلی دوست دارم ما رو هیچ وقت به حال خودمون نزار

جواد شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

و من نیز ایضا
به اون خدایه ، نمیدونم بهش چی بگم
که مردم از تنهایی
چرا به فکر ما نیست
ا.......................ی
خدا ی.......................................ا

خسته... یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

خدا من بدم تو که خوبی ببخش... دوسم داشته باش... غلط کردم ... می دونم ... ولی چرا بازم تکرار می کنم.!!........ کی آدم میشم؟ بهم بگو

سارا چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام خدا جونم.من که زیاد حالم خوب نیست.چرا اصلا منو دوست نداری؟خدایا من اینجام.یک نیم نگاهی هم به من بنداز

نوید پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://1n1.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
تا حالا از خودتون پرسیدید چرا؟!!
خوب من پرسیدم به این نتیجه رسیدم http://1n1.blogfa.com/post-10.aspx

سید علی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام خیلی جالب و عالی بود من این مطلب رو درست یک روز بعد از گناهی بسیار بسیار بسیار بزرگ (یک گناه کبیره ) و به طور کاملا اتفاقی خوندم . وقتی که نظرات دوستان دیگه رو خوندم خیلی روم تاثیر گذاشت و همین الآن که صدای اذان ظهر به گوشم میرسه با خودم تصمیم گرفتم که توبه کنم و دیگه دنبال اون گناه نرم. هر وقت خواستم برم سراغ اون گناه برای خدا یه نامه مینویسم و با خدا درد دل می کنم. با تشکر سید علی....

ففر یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام مطلبت خوب بود

ناشناس پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام خدا جون ای کاش راهی برا ی فرار از این دنیا بود تا وقتی کم میوردیم خودمون خلاص می کردیم

بهزاد یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://eshghedur.mihanblog.com

سلام من تنها نبودم
من یه عشقی داشتم که حاضر بودم جونمو واسش بدم.
خونوادمو مجبور کردم رفتیم خواستگاریش
اونا تهرون بودن
ما تبریز
تو دانشگاه باهاش آشنا شده بودم
بعد از خواستگاری
بابام از خودش زنگ زده گفته پشیمون شدیم
بهش زنگ زدم گفتم اگه دوسم داری بیا باهم بریم قم
از اونجا به خونواده هامون زنگ بزنیم
مجبورشون کنیم قبول کنن
اما جرئت نکرد
و از من گذشت
از عشقمون گذشتو بهم اس داد که فراموشم میکنه
و
من الان تنها شدم
شبا تا صبح کارم شده گریه
حالا میفهمم
تنهایی چیه

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

اینو یکی به من گفته خواستم شما هم بدونید
به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

نگین چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام خدا
منو از تنهایی در آر
خدایا
با شوهرم حرفم شده
دلم خیلی ازش گرفته
دلمو شکونده
خیلی ناراحتم
خانواده خودم یه شهر دیگه هستند
و من اینجا غریبم و تنها
خیلی تنهام
خیلی تنهام

خدایا یعنی باورم کنم که تو هم منو تنها میزاری؟

چقدر دلم شکسته
خدایا کاشکی یکی رو داشتم که باهاش حرف بزنم
خدایا دارم میمیرم از درد...

آه

خدایا کمکم کن

ح سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

اینو یکی به من گفته خواستم شما هم بدونید
به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

زهرا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

خدایا خیلی دوستت دارم و با عشق تو زنده ام و حاضر نیستم با لذت های ناچیز دنیا تو رو ناراحت کنم .

اهورا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

به قول دکتر شریعتی در نهان به آنانی دل می بندیم که دوستمان ندارند و در آشکارا از آنانی که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما....

نرگس سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

بهزاد توتنها نیستی دل منم برجور شکسته.همه دل شکسته ها مثل همن

rahgozar سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

likeeeee

ناشناس پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ

خدا خوشبحالت تنهایی تو ی جورایی قشنگه

بهار جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ

اگه تنهاترین تنها شویم باز هم خدا هست

نرگس چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

تواین دنیا غیر دل های شکسته خیلی چیزا هست که ادمو ناراحت میکنه این همه قتل وتجاوز زنا بامحارم دزدی وجنایت موندم چه صبری داری خدا

رضا صفاری چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://mesgari.persianblog.ir/

بسیار زیبا و پر معنی
همین و بس .....

زهرا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

یافاطمه الزهرا من انقدروسیاهم پیش خداکه هیچی نمیتونم ازش بخوام تورو.قسم میدم به جان علی وحسین توخداروقسم بده به پهلوی شکستت بهم کمک کنه خیلی خستم>خیلی دلم گرفته من فقط آرامش میخام توروخداکمکم کن میدونم من خیلی آدم بیشعوری هستم ولی توبخاطربزرگیت کمکم کن.کسایی که حرفامومیخونیدتوروخدادعام کنید خیلی تنهام....

با معرفت چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام
در مواجهه با مشکلات آرام باش، توکل کن، تفکر کن سپس آستینها رو بالا بزن آنگاه دستان خدا را می بینی که پیش از تو دست به کار شده اند. امام علی (ع)

معین یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ http://666blogfa.com

تنهایی بی خدایی شاید هر در من است

نرگس سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ

زندگی را زیبا کن خدا زیباترازاین که هست

ستاره کوچولو سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

خدای خوبم خیلی دوست دارم.خودت بهم کمک کن ...خیلی تنهام خیلی دلم گرفته...

سارا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام منم احساس تنهایی میکنم چون حرفایی که تو دلم نمیتونم به هیچکس بگم همیشه با خدا حرف میزنم تا چند سال پیش همیشه جواب حرفامو میداد ولی چندسالی که فقط نگام میکنه دوست دارم بیاد پائین کنارم پشینه سرم بزارم روپاش دردای دلمو بهش بگم دست بکشه روی سرم به محبتش تشنم ولی...

نسیم پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام این متن رو نمی دونمچند نفر میخونن نمیدونم حتی خونده میشه یانه نمیدونم چندنفر با خوندن این بامن احساس همدردی مکنن وچند نفر با من اشک می ریزن خیلی وقته احساستنهایی میکنم احساس تهی بودن احساس اینکه به عالم و آدم بدهکارم احساس اینکه اگه من نبودم شاید دنیا قشنگتر بود اینکهخدا عادل نیست وبین بنده هاش فرق میزاره آره من حسودم من خیلی حسودمخدا رو قسم میدم به تعداد آدمایی که این متن رو میخونن خدایی به بزرگیت قسم به رحمانو رحیم بودنت قسم خدایا می دونی ازت چیمیخوام سالها توی دعاهام اینو ازت می خواستم مگه نمی گی من شنوای دانام مگه نمیگی من اصوات بنده هامو میشنو م مگه نمیگی بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را خدایا من تو رو نمیشناسم اگه تو اینایی اجابتم کن من تو رو خوندم نهیک بار نه دوبار بلکه هزاران بار خدایا ناامیدم نکن

باران پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام منم یه نفری هستم که خیلی اوقات احساس تنهایی میکنم بااینکه همه چیز دارم وهمیشه از خداسباسگزارم ولی گاهی اوقات دلم خیلی میگیره احساس میکنم خدا صدام و نمیفهمه آخه خیلی وقته صداش میکنم ولی جوابم و نمیده هر کس این و میخونه برای حاجتم دعا کنه

ناهید دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

تمامی دنیا حرفی است

که تو بگویی

و فاصله را برداری

http://hameyetanhayiman.blogfa.com

شهرزاد دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://hediyeh20.blogfa.com

هی............
تاحالا فک میکردم فط منم که احساس میکنم تنهام.............................................

سحر شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

اینقدر ناراحتم که حوصله نوشتنم ندارم !
واسم دعا کنید. روزای بدی رو دارم میگذرونم .

دلشکسته دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

نورووووبه علی برااااااااااام دعاکنیددعاااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!ماه رمضون داره میاد ومن هنوز.................................................................اصلابه خاطرماه رمضونم نه!!!!!!!!
خدایااااااااااااااازمین گیرشدنم رامپسنددنیایی شدنم رامپسندخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آبی جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ق.ظ

من تنها نیستم ولی ازخودم خیلی متنفرم.خسته شدم همش به گذشته و کارم فکر کردم.خداجونم خیلی دوست دارم منو ببخش.امیدوارم همه از تنهایی رها پیدا کنن و حاجت همه پیش خدا قبول بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد