... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

خدایا بی تو ............

نظرات 33 + ارسال نظر
فروشگاه آنلاین شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.gostore.ir

مطلب سایت شما را خوندم بسیار جالب بود
اینم سایت من
http://www.gostore.ir
خوشحال می شم شما هم نظرتان را بدین
اگر مایلید.
ما را در لیست دوستان خود قرار بدهید
و بعد در بخش تماس با مای سایتمان پیغام بگزارید
تا ما هم همان روز شما را در لینک دوستانمان قرار بدهیم
ما را با نام " فروشگاه آنلاین" و به آدرسه
http://www.gostore.ir
ثبت کنید

؟ شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام خدا تو میدونی تو دلم چی میگذره تو میدونی اگه می خوام بهترین باشم برای اینه که بهترین خدا رو دارم اگه می خوام دوست داشتنی ترین باشم واسه خاطر اینه که دوست داشتنی ترین خدا رو دارم می خوام مثل خودت خوب باشم مگه نه اینکه تو از روح خودت برای جون دادن به من دمیدی نذار شرمنده ات بشم که چرا نتونستم مثل تو بشم با وجودی که از تو در وجود من بود و من بازم کاری نکردم
دوست دارم خدا جونم قد خودت

محمد شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.bya2.ir

سلام دوست خوبم، مطلب جدیدتو خوندم خیلی خوب بود، امیدوارم بتونی بیشتر وقت بزاری.
راستی من هم یه فروشگاه اینترنتی دارم که توش انواع فلش مموری موجوده، خوشحال می شم اگه یه سر بزنی و نظرتو بهم بگی. اگر هم فلش خواستی اسم وبلاگتو تو پیغام بزار تا بهت تخفیف بدم
www.bya2.ir
ممنون
www.bya2.ir

یه دل شکسته پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام خدا جونم
به خاطر همه چیز ازت ممنونم
ولی عزیزم خیلی تنهام
خیلی دلم گرفته
چقدر غریبی بده
هیچ کس رو ندارم
دلم تنگ شده
واسه همه دوستام
واسه خانواده ام
دلم می خواد ببینمشون
دلم میخواد بپرم تو بغل مامانم
ای خدااااااااااااااااااااا

کاشکی میدیدمشون
دلم گرفته
دلم گرفته

ثنا پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام خدا دلم گرفته چشماتو ازمن برندار خوب نگام کن نمیدونی چه حسی دارم دوس دارم ازون بالا بیای
پایین تا سرمو بذارم توبغلت نوازشم کنی یا حتی سرزنشم کنی بعضی وقتا انقد گیرمیکنم دوس دارم بیای پایین وازون بالا وبهم بگی چیکارکنم
اومدم نت و فقط نوشتم خدا و سرچ کردم میدونم بزرگتر از اونی هستی که من بخوام اینطور پیدات کنم دلگیر نشو من کوچیکم خیلی کوچیکترازاونی که بشناسمت.دوس دارم بیام پیشت حتی اگه تاوان گناهام سنگین باشه نمیترسم تو خیلی خوبی خیلی خوبی منو ببخش
(سلام مرسی از وبت حرف دلمو زدم ممنوووون)

nida یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

salam khuda junam muduni ashiq tam bakhuda ba barat memeram barat khuda junam azt khahash mekunam jawaba mo badi aga duwayem ro mustajab kuni har che bagi me kunam bakhuda khali dilam gerafta azen dunya khasta shudam mutanafaram en jori zandagi kardan aga dowayem ro mustajab kuni aga bagi bamir ba Quran memeram az khahash me kunam sadayam ro bashnaw altamast me kunam khuda junam man jos to kas i ro nadarm ba ki bagam dard am ro faqad to muduni

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://hub.najvahost.com/aff.php?aff=052

برای تبدیل ادرس وبلاگ به سایت با کمترین هزینه کلیک کنید
http://hub.najvahost.com/aff.php?aff=052

سارا.ن یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

خدا جونم سلام.میدونیکه با همه بدیهام من دوست دارم .خیلی.ولی تو چی؟خدایا همش فکر میکنم به خاطر گناهام بهم اخم کردی!اخم کردی؟
خدایا دوست دارم.دوسم داشته باش.همیشه نگام کن.نزار یه لحظه مخصوصا لحظه های گناه تو از یادم بری
خدایا حواست بهم باشه.همیشه.همه جا.و بازم دوست دارم باهمه بدیهام....

فراموش شده یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ق.ظ

خداکجایی که خیلی وقته به بنده ات سرنزدی آخه چقدرصدات کنم دیگه خیلی خسته ام بخدا

امین پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

خدایا از این که مرا آفریدی ازت ممنونم دستت درد نکنه
ایشاا... جبران می کنم

رانیا جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://خدایابی تو

سلام.خدایابرای یه لحظه فکر کردم دیدم اگر تو رو نداشتم چقدر زندکی بی معنا بود زندگی بی تو یعنی هیچ.یعنی نامعلوم خدایا تو حقیقت زیبایی که به تو دلبستم .وتو به زندگی من معنا میدهی به گلهای زندگیم اب بده تازیبا شوم.

[ بدون نام ] شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ

عسل سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام خدا جونم خودت میدونی تو دلم چی میگذره...از دنیا از روزگار از همه انسانها میترسم خسته شدم یه جورایی احساس ناامیدی میکنم..ولی خدا التماست میکنم مهمترین آرزویی که دارم اینه که پسر خاله ام مشکله مریضیش رفع شه..خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

mojtaba پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام خوب بود ولی از همه خوبتر خداست که در همین نزدیکیهاست دل شدیدا تنگش نمیدونم بلد نیستم چطوری باهاش حرف بزنم کاشکی میشد یه بشینم درست حسابی درددل کنم باهاش اخه خیلی سختی کشیدم ولی نرسیدم دارم میبازم همه چیزام دار هیچ میشم تورو خدا هرکی اینو خوند برام ازش بخواد منم گناه دارم دوست دارم بمونم زندگی کنم خدا جون ....

مریم یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ق.ظ

فاطمه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.dina-b46@yahoo.com

خدایاکمکم کن خودم وبشناسم .

mahbob سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

Khoda joonam slm khobi man ke khob nistam kheyli halam bade droz ....nemidonam begam droz cha roze badi bod ya na faghat alan azat mikham komakam koni man dg omidi be zendigi nadaram vaghean dg naomidam dg nemitonam tahamol konam DOSET DARAM KHODA JOONAM

رضایی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://nkhagahi.com

با سلام و تشکر از سابت خوبتون اگر امکانش هست تمایل به تبادل لینک با شما داریم
لطفا ما رو با نام
آگهی رایگان خراسان شمالی
به ادرس :
http://nkhagahi.com/

لینک کنید و اطلاع دهید تا 24 ساعته لینک شما ثبت شود
با تشکر فراوان

مصطفی رضایی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://nkhagahi.com

به سایت آگهی رایگان ما هم سر بزنید لطفا

نهال یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.golenilufar.blogfa.com

خداوندا اگر روزی ز عرش خود به زیر آیی لباس فقر را پوشی غرورت را برای تکه نانی به زیر پای نا مردان بیاندازی و شب آهسته و خسته به سوی خانه باز آیی زمین و آسمان را کفر میگویی نمی گویی؟
به وبم سر بزن خوشحال میشم
میتونی نهال+باران رو هم بزنی

سمیه سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ق.ظ

خدایا خودت حالم می بینی خیلی داغونم همه میگن بی خیال باش .ولی می دونی خیلی سخته خدایا من اونو خیلی دوست دارم ولی اون رفت و منو نخواست خداجونم برشگردون ولی عاشق ازت خواهش میکنم التماست می کنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام بچه ها من یه مشکل بزرگ دارم. عاشق کسی شدم ولی اون و خانواده اش بی توجه به عشقمون می خوان مراسم عقد مارو به هم بزنن. بعضی وقتا بعضیا چقدر راحت در مورد احساسات دیگران تصمیم می گیرن. دلم گرفته. بچه ها برام دعا کنین . به عصمت زهرا به شرف علی

نسرین دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام من یه دختر ۱۷ ساله هستم از یه بسر ۲۵ساله خوشم میاد الانم باهاش دوستم ولی خانوادم فهمیدن دوستم هم نه تحصیلات درست وحسابی داره نه شغل تازگیام فهمیدم از باباش بوا میگیره

هستی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ

خدایا دوستت دارم یه عالمه .

حمید جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ

خدای خوبم مهربونی بیش از حدت کارداده دستم توروبه ابروی زهرا کمکم کن

Azadeh یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام خدای خوبم میخواستم بگم خیلی دوستت دارم آخه تو خیلی دوست داشتنی هستی
دوستها خوب از شما هم میخوام از خدای خوب ومهربون بخواهید که همیشه هوا مونو داشته باشه

محمد اکبری چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام خدا
خدا را شکر می کنم که شیطان را آفرید که خری هم در این دنیا باشد که از قاطر هم خر تر باشد با معضرت از خدا شیطان داره بهم می گه پاکش کن منم از لجش نوشتم

سمیرا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام بر تمامی بر وبچه های که خدا رو یاد میکنند
راستی چرا وقتی تنها میشیم ومشکلی برامون پیش میاد یاد خدا میفتیم واقعا چرا
نکته:خدا رو می خوای ببینی خدا تو وجودته احساسش کن همیشه حتی تو شادیهات
پایان

بنده گنه کار چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ http://asd2@gh1yahoo.com <asd2@gh1yahoo.com>

سلام .خدای ما گنه کارا خیلی دوست دارم

حکیمه دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام خدای مهربونم
فکر اینکه یه روزی بخوای منو تنها بذاری منو داغون میکنه خدایا منو به خاطر همه بدیهام ببخش.خیلییییییییی دوست دارم .
در خاطرم خواهد ماند که در این دریای طوفانی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است

ندا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام
حال دوست منم امروز خوب نیس
نمیدونم چشه
ازم ناراحته
یا شایددیگه دوستم نداره....
ازش سوال کنیدکه چرا..؟
ولی من زیاددوسش دارم

محتاج خدا جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

به نام خدا
خداجون من جزخودت کسی روندارم اگه نمیخوای منوبه عشقم برسونیِ لااقل کاری کن اوباآدم خوبی ازدواج کنه وهیچ موقع همدیگه رونبینیم سژس منوببربه جهنم بسوزون بابیشترین عذاب ولی نذاردست اونوتودست یه آشناببینم.باشه ای امیدوهمه کسم

ریحانه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ

چقدر سخته خیانت کنی به عشقت فقط بخاطر اینکه دوستش داری ؟ خدایا شرمنده ایم نمی خوام منو ببخشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد