... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

خدای من

سلام خدا 

من خوبم 

من کودکی معصوم نیستم 

من آدم بزرگی پر از اشتباهم  

خدایا  

دنیا چقدر کوچیکه 

 

آخه چه جوری نفس بکشیم؟...

نظرات 45 + ارسال نظر
آس چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

چته؟؟؟؟؟ چرا دنیات کوچیک شده؟!!!

راهی چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ق.ظ

bebakhshid, choon man fonte farsi nadaram
besiar ziba va marboot be hame mast...

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://hafezeghoran.blogfa.com

سلام
متشکرم که پی ام دادید
به ما هم سر بزنید
یا حق

ریحانه چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ http://qalaminjatanhast.parsiblog.com

سلام.کی گفته باید تو دنیا نفس بکشیم؟ نفستو حبس کن بزار اون دنیا یه نفس عمیق بکشی.التماس دعا

عاطفه یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام توخخوبی وخوبترم میشی چون بهترین ها رو پیدا کردی باش حرف می زنی فقط گمش نکن.

مهسا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام خدای مهربان خوبی خدایا به بنده هاییت که صدات میزنن کمک کن اونا فقط تو رو دارن...التماس دعا امیدوارم مشکلات همه به حق این شب جمعه به خیر و خوشی حل بشه برای من هم دعا کنید
خدای مهربان شکر

زهرا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام به شما حاجت داران به شما که دعا میکنید و از خدا طلب همه چیز دارید شماهایی که از خدا میخواید....خوشبختی پول زندگی...سلامتی...مهربونی...ایمان....به چیزی که میگم دقت کنید،از مدیر محترم وبلاگ تقاضا دارم که این نوشته را به طور مستقیم در وب قرار دهند تا همه بتوانند بخوانند:
امشب شب جمعه است خداوند در شب جمعه گوش به صدای بندگانش فرا میدهد هر که حاجتی دارد در این شب که شب امام عصر است از خدا طلب کند خداوند به شما پاسخ خواهد گفت او مهربانترین و دلسوز ترین به بندگانش میباشد.هر چه میخواهید در شـــــــب جمعه از پرودگار منان بخواهید و نکته ی دیگر خداوند در مقابل صد صلوات 30 حاجت بنده را براورده میکند در واقع 30 تا در دنیا و 70 تا در آخرت.پس اگر شما خواننده ی محترم صلوات بر محمد (ص) و آل مطهرش را فراموش نکنید مطمئن باشید به امر و قدرت الهی به آنچه در دل دارید میرسید و خداوند زندگیتان را روشن میکند.به پروردگار ایمان داشته باشید. پشت نماز ها دعا کنید
حق یارتان

هانیه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.hanye.mihanblog.com

سلام خیلی زیبا بود واقعا خوشحال میشم به من هم سر بزنید اگه موافقید با هم تبادل لینک کنیم لطفا اگه موافقت کردید منو با اسم تیک تاک[طنز]لینک کنید و بعد واسه وبلاگم نظر بدین که با چه اسمی شما رو بلینکم.ممنون میشم.
با تشکر

ابوالفضل دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام عزیزم من یه جوون 19 ساله هستم هم لذت های معنویت را چشیدم و هم لذت های دنیایی بعضی وقت ها آخر شب ها که می خوام بخوابم فکرش را که میکنم میبینم لذات معنوی سگش لذات دنیایی را می ارزه اصلاوقتی برا شب جمعه ای به خاطر گناهانم گریه می کنم وقتی میام بیرون اصلا از زن های بدحجاب نفرت دارم چه برسه بخوام نگاه کنم کاش و صد کاش که همیشه همون طور بودم اما مگه این کثافت ها میزارن من واقعا معنویت را دوست دارم ...

هستی دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام چرامیگی دنیا کوچیکه چرامیگی چه جوری نفس بکشم وقتی که خداهست وقتی بهش ایمان داشته باشی این چراها بی معنی هست.

عابر جاده های مرگ چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ http:///http://sidemark.blogfa.com/

http://sidemark.blogfa.com/
خیلی زیبا بود

Soheil شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ب.ظ

very good

عاطفه یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ

زندگی خالی نیست مهربانی هست سیب هست اری تا شقایق هست زندگی باید کرد در دل من چیزیست مثل یک بیشه نور مثل خواب دم صبح وچنان بیتابم که دلم میخواهد بدوم تا ته دشت برم تا سر کوه دورها اواییست که مرا میخواند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فریبا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

هم دنیا کوچیکه هم نفس کشیدن سخته تلاش نکن راهشو پیدا نمیکنی فقط خفه میشی

هادی دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ

تو مران مرا زکویت منم آن گدای رویت
که گدای وجودت برساندم زکویت

راضیه چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

به نظرم خیلی زندگیوسخت گرفتی.خدامیگه:اگه بندگانم میدونستن چقدردوستشون دارم ازسرشوق میمردن.اره خداعاشق ماست فقط بایدکمی دلهاروپاک وچشمهاروازدیدن الوده های دنیاببندیم .دوست خوبم برایت ارزوی یه دنیاخوشبختی وخوش بینی رودارم.

بهاره پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.dstudent.blogfa.com

salam
matalabet kheyly zibast
be manam sar bezan.[بدرود]

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://zinate2alam.blogfa.com

سلام کردی منتظر جواب بمون که انتظار هم لذت خودش روداره

حیدریون دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://ashahpari.blogfa.com

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با هر username که باشم، من را connect می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تا خودم نخواهم مرا D.C نمی کند .

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با یک delete هر چی را بخواهم پاک می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه friend برای من add می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه wallpaper که update می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با اینکه خیلی بدم من را log off نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همه چیز من را می داند ولی SEND TO ALL نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه می گذارد هر جایی که می خواهم Invisibel بروم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه جزء friend هام می ماند و من را delete و ignore نمی کند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه اجازه، undo کردن را به من می دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه آن من را install کرده است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت به من پیغام the line busy نمی دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اراده کنم، ON می شود و من می توانم باهاش حرف بزنم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه دلش را می شکنم، اما او باز من را می بخشد و shout down ام نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه password اش را هیچ وقت یادم نمی رود، کافیه فقط به دلم سر بزنم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تلفنش همیشه آنتن می دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه شماره اش همیشه در شبکه موجود است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت پیغام no response to نمی دهد



خدا را دوست دارم به خاطر اینکه از من می پذیرد که بگویم : خدا را دوست دارم ...

مهدی چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام خدایی که مدتها بود فراموشت کرده بودم
دوست دارم با تلنگرهایت بلور فراموشی را در من بشکنی
خدا نگذار تنها بمانم

نیما یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ http://Gravatar.com

مطلبت زیباست فقط خودت رو خوب بشناس بعد خیلی زود خدا رو هم پیدا میکنی رفیق.یا حق.

علامت سوال پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

فاطمه پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام فقط میگم دوست دارم خداکاش میتونستم بایکی ازشماحرف بزنم ازادمای اطرافم خسته شدم

وحیده سلامی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام
دعام کن فقط اینو می تونم بگم

امیر یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ

خیلی قشنگ بود .التماس دعا

مهربان دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ

قشنگ بود ولی به نظر من تا خدا هست نباید غصه ای داشته باشیم پس نفس کشیدن هم آسونه با تشکر آلاله

mahsa چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

donya b in bozorghi koja kochike

یه شبگرد چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ

خدایا میدانی که خارج از این عادات و مراسم ساختگی که هرگز برایم جذابیتی نداشته توراعاشقانه دوست میدارم و تو تمام حجم تنهاییم را پر میکنی و این برایم کافی است تو تنها یارم بودی چه آنزمان که دلشکسته و تنها میان بستراشک میخوابیدم و چه امروز که همه چیز نصیبم کردی خدایا وقتی میان اینهمه انسان احساس تنهای میکنم این نیست که تنهایم بلکه دلم برای تو عجیب تنگ میشود .

صبا جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ

خدایا منم خسته شدم ...دیگه نمیتونم ادامه بدم

غریبه دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

ازتنهایی خسته شدم..خدایا چراکسی نیست مرا درک کنه

حسینی یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.srh89.blogfa.com

سلام .کوتاه ولی جالب بود
به من سر بزنید خوشحال میشم.
اگه خواستید منو با نام احساسات پاک لینک کنید.
موفق باشی در پناه حق.

فروغ سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست

سارا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام خدا جون مارو دریاب...............

نیلو یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام"خیلی جالب بود فکر نمی کردم که کسی دیگه خدا بشناسه کاش می شد که خدا یه نامه میداد بهمون و مارو به خودمون معرفی می کرد خیلی وقته ازش دور شدم دیگه دوسم نداره

زهره پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

سلامو عالی بود. خدا رو دوس دارم اخه همیشه لبخند میزنه!!

عاشق چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام.
گفتم خسته ام گفتی:لاتقنطوا من {ازرحمت خداناامید نشوید}

گنه کار دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

برام دعا کنید تا میل به گناه از دلم بیرون بیاد و خدا گناهامو ببخشه
نمیخوام اون دنیا افسوس بخورم
البته برای همه دعا کنید
ممنون

خطاکار سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

خطا کارم میدانم ناراحتی از من میدانم کاش می شد مرا ببخشی من از تو خواهشدارم که کمکم کنی خدایا کاش می شد منشینم به امید ان روز و می دانم که نزدیک است.....

عاشق جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.rojins.blogfa.com

ایمان ،راه رفتن بر روی دریای زندگی و یافتن مرواریدهای عرفان است .

ایمان ،اقتدار کلام آرامش برطوفان های زندگی است .

ایمان ،حفظ حریم روح از اسارت غم به سوی امید است.
پس مومن وخدایی شویم

رضای تنها جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

دو تا دعای خوب دارم براتون :سلام و خدانگهدار.یعنی همهیشه سالم و سلامت باشید و خداهم نگهدار و مراقبتون باشه کسی دعایی بهتر از این داره؟

ستاره سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام امیدوارم حال همتون خوب باشه حرفای دلتون و خوندم و لذت بردم دست نوشته هاتون جالب بود براتون ارزوی موفقیت میکنم.

ندا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

خدایا خسته شدم از بس زجر کشیدم تنها دارایی زندگیم بابای خوبمو شفا بده

همرار دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

خدایا شرمندت شدم خدایا اون موقع که داشتم غرق میشدم چرا بهم هشدار ندادی حتما دادی من کور بودم ندیدم اره حالا دستو بگیر ازاین باتلاق بکش بیرون التماس میکنم غلط کردم خب خودت که میدونی ضعیفم پس چرا کمکم نمیکنی خواهش میکنم خدااااااااااااا روسیاهم حقیرم

لیلی سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

خدایا دیگه نمیتونم از ته دل صدات کنم گناهام بینمون فاصله انداخته خدای خوب یادته یه روزایی چه دختر خوبی بودم اما نمیدونم اون روزا کجا رفتن نمیدونم چرا این طوری شدم اما دیگه طاقت ندارم دستمو بگیر خواهش میکنم نجاتم بده دیگه دنیا شده یه قفس دیگه بریدم میفهمی خداااااااااا صدامو میشنوی ی ی ی اهااااااااای خدا بیا وبه دادم برس نذار بیراهه برم این چیزه زیادییه من فقط خودتو میخوام همینوبس بچه ها خدا باهام قهره جوابمو نمیده شما حرفامو بهش بگین

سکوت عمیق دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ق.ظ

بندگی پیچها را امتداد بینهایت مستقیم میکند اما زندگی پیچ را در پیچها میپیچاند پس زندگی فرصتی برای بندگیست.به خداوند اعتماد کن.ناامیدی زندان روح است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد