... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

سلام خدا. گمت کردم.

سلام خدا. من خوبم. فقط.........

 

فقط، روم نمیشه بگم که گمت کردم.

 

یه جایی جات گذاشتم، یادم نیست کجا.

 

نمیدونم تا کی داشتمت.

 

شاید تا آخرین نماز باحالی که خوندم.

 

شاید تا اونروزی به اون پیرزن کمک کردم.

 

شاید تا اون شب که .........

 

شاید تا اون روز که ..........

 

ولی تو که همه جا بودی. همیشه احساست می کردم.

 

پس چرا الان نیستی؟ پس کجایی؟

 

اون وقتا به آسمون که نگاه می کردم میدیدمت.

 

به زمین نگاه می کردم میدیدمت.

 

به کوه نگاه می کردم میدیدمت.

 

به درختها، به دریا، .... همه جا بودی، من میدیدمت.

 

مگه نه؟ ولی حالا چی؟

 

هر چی به آسمون خیره میشم، نمی بینمت.

 

با درختها حرف میزنم، از پرنده ها می پرسم،

 

 از دریا سراغتو می گیرم،اما هیچ کدوم ازت خبری ندارن.

 

نکنه من......

 

نکنه من کور شدم؟ آره؟

 

خب تو چی؟ تو هم منو نمی بینی که اینجوری

 

 رهام کردی به حال خودم؟

 

پس کجایی؟ من میخوامت. بیشتر از همیشه.

 

باید پیدات کنم. ببین اگه قایم شدی، من دیگه تحمل ندارم.

 

تنهام با این همه گناه. می ترسم.

 

اگه یه لحظه تو رو نداشته باشم، دنیا وارونه میشه.

 

آسمون رو سرم خراب میشه. میدونم که هستی.

 

میدونم که دارمت.

 

فقط، فقط نمیدونم کجا بیام سراغت تا منو ببخشی و قبولم کنی.

 

باشه. ایندفعه هر جا تو بگی. هر ساعتی که تو بگی. من میام.

 

 میام و بهت ثابت می کنم که هنوز دوست دارم.

 

 میخوام بهت ثابت کنم که هنوزم تو برام بهترینی.

 

راستی یه جایی رو یادم رفته بگردم.

 

آره. دلم. اصلا یادم به دلم نبود. حتما تو اونجایی.

 

میرم سراغت و مطمئنم که این بار پیدات می کنم.

 

                                                                                

نظرات 24 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.nasijoon.blogsky.com

سلام ساحل جون! خوبی گلم؟ ساحلم خیلی پریشونی عزیزم؟ چی شده؟ چرا به آبجیت نمی گی؟ یعنی من و لایق نمی دونی؟ بگو شاید تونستم کمکت کنم! موشی خانوم خدا همیشه با همست! ببین اگه یکم ازت فاصله گرفته می خواد ببینه خودت می تونی بدونه کمک اونم باشی! بدون راهنمایی های اونم دوام بیاری؟ ساحل جوونم من فکر می کردم که خدا با هام قهره ولی گلم تو این چند روزی که نبودم خیلی کمکم کرد! خیلی چیزارو بهم ثابت کرد! مواظب خودت باش! یا حق!

پاورلیفتر یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام عزییز . امیدوام هیچکس خدا رو گم نکنه و یا لااقل روش بشه دستشو به آسمون بلند کنه و بگه خدایا دوستت دارم .

دوست صمیمی ات دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
ببین اگه این حرفات واقعا عاشقونه و برای خداست پس چرا این قدر دروغ می گی؟؟؟؟؟؟؟
اگه راست می گی به این حرفایی که می زنی یه ذره اعتقاد داشته باش و کمتر دوغ بگو
دروغ هم یکی از بدترین گناهاست اما نمی دونم تو چرا عادت کردی همه اش دروغ بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نسرین دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام ساحل جان! این حرفی که این دوست صمیمی زده یعنی چی؟ ساحله من هیچ وقت دروغ نمی گه! ساحل گله! یا حق!

محمد سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ http://mm2.blogsky.com

خدا که گم نمیشه بنده های خدا خدا رو فراموش می کنند خدا همه بنده هاش رو دوست داره

مهدی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ب.ظ http://parvin_mahdi.persianblog.com

گفتنی زیاده .. عمل کردنی زیاد تر

ایمانه پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ب.ظ http://salam-agha.blogfa.com

الا بذکر الله تطمئن القلوب..
حرفهاتون به دلم نشست... چون فقط برای خدا بود...
من هم جایی به عشق مولا دفتری را گشوده ام با عنوان سلام آقا... سر بزنید خوشحال میشم.

جرعه ای از شراب عشق پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.jorea.parsiblog.com/

سلام
بسیار زیبا بود
احسنتم
در مورد متن یکی مونده به آخر هیچ وقت فکر نکنیم خدا ما را فراموش کرده ....
این خدا بود که شب قدر ما رو صدا می زد و می گفت بنده های من با من حرف بزنید ... این عشق خدا به بندگان است که آنها را دیوانه می کند نه عشق ما به خدا ...
در هر حال متنهای زیبایی نوشتید با اجازه لینکتون کردم
موفق باشید

زیرزمین پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.zirzaminehaftom.blogsky.com

سلام من اومدم این دوست صمیمیت انگار کمی نا خوشه و به کتک احتیاج داره
راستی جرعه ای از شراب عشق عزیز اجازه نمیخواد که خیلی هم دلش بخواد که تو لینکش کنی .
فعلا ..................

آرش سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.arash.blogfa.com

سلام عزیز.من تو این ۲۳ سالی که این دنیا رو دیدم ُ با مرام ترین . با معرفت ترین و مهربانترین وجودی که دیدم خود خدا بود.مطمین باش اگه ما هم گمش کنیم اون مارو بیدا می کنه.یا حق

سعید دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://lahijaniamiri.blogfa.com

وبلاگتون بار معنایی ساده ای رو بدوش میکشه که از سادگی ذهن نشات داره و با محبتی که از خدا تو دل بنده هاش به ارث گذاشته نشات میگیره
موفق باشین(خوشحال مشم اگه اسمتون رو بدونم)
یه پست جدید ((خوشا پرواز با بال و پری سبز))

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

تنرلاطب

زهرا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام.خوبی.امیدوارم خدای خودت رو پیدا کنی و برای همیشه توی دلت حفظش کنی.ببین اگه خدا رو با تمام وجودت حس کردی سلام منو بهش برسون و بگو که دلم خیلی هواشو کرده.

نرگس دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام نوشته ات بسیار زیبا بود راستش دلم خیلی گرفته بود از این که هروقت یک خواهشی ُ خواسته ای از خدا دارم وسماجت میکنم برعکس میشه ودست نیافتنی میشه . به همین دلیل در گوگل کلمه خدا را سرچ کردم تا شاید جوابمو اینطور بگیرم
خدایا مارا آن ده که مارا به!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الهام دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام ساحل جون .خانوم خانوما.اشکمو دراوردی عزیزم. میدونی چیه!؟خدای مهربهن یه جاهایی ُ یه موقع هایی دستتو میگیره که فکرشم نمیکی!برای همه پیش میاد که یوقتی گمش کنن مث من اما بعدش خودش میاد پیش ما عزیز دلم
خودش میاد پیشت عزیزم فقط کافیه باورش داشته باشی و چشمک هاشو ببینی

... سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام نوشته هات خیلی زیبا بود وقتی اونا راخوندم گریم گرفت خوش بحالت تواگه خدا راگم کردی دنبالش گشتی
من چیکار کنم که هر لحظه دارم ازش دور میشم
من باید اول برم خودم راپیدا کنم
واین را بدون که جوینده یابنده است

ازاده یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:01 ب.ظ

بسیار زیبا بود منم مثل هم هی شما از ته دلم خدا رودوست دارم وهیچ کسی جای اونو نمیتونه تو قلبم بگیره ومودونم اونم فقط منو به خاطر خودم دوست داره نه به خاطر خوشگلیم

۵۵ یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:05 ب.ظ

ممنونم منو یک قدم به خدا نزدیک کردید

jafar-22s سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام
خیلی خیلی زیبا بود خیلی دوست داشتنی بود
این حرف دل همه ما بی معرفتهاست که تا خوشیم از خدا دور میشیم
هروقت گرفتار میشیم میگیم خدا
ولی خدا خیلی با معرفته همیشه کمکمون میکنه سریعا جوابمونو میده
چرا ما خودمون نیستیم
خدا نزدیکتر از هر چیزی به ماست
خیلی خیلی دوسمون داره
خدا میشه من قربونت برم
میتونم باهات دردو دل کنم
میتونم یه ........خوب ازت بخوام
میتونم عاشقت باشم
یه دست رو سینم میزارم میگم آخ خدا دوست دارم خیلی دوست دارم معذرت میخوام بابت گذشته بدی که داشتم
خدا با کمال میل بندشو تحویل میگیره
میگه اگه خواستی راحت باهام صحبت کنی و حاجتت رو بهت بدم و تو زندگیت موفق باشی نیمه شبها بیا در خوم اون موقه در خونم بیشتر از هر وقتی بازه بازه
با چه رویی بیام من رو سیاهم من خجلم من بدم خدا تو تنهایی تو مظلومی تو از ذهن ما بدا فراموش شدی ما دنبال هوسرانی های خودمون هستیم ما شهو ت پرستیم وای بر من گنهکار خدا یا ممنونم که همیشه در توبه رو برو مون باز گذاشتی ما به غیر از بدی در حق خوبیهای تو انجام ندادیم
دوست دارم
خیلی دوست دارم
خیلی خیلی دوست میدارم
عشق واقعی تویی
دریایی محبت تویی
با معرفت تویی
صادق تویی
وصف ناپذیر تویی
ووو...
خدا تو نزدیکم هستیو خبر ندارم چقدر غافلم چقدر خدا
با رویی خجالت وار و چشمی اشکبار در نیمه شب به در خانه ات می آیم با امید آنکه مرا عف کنی قربونت برم
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجونم

jafar-22s سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ب.ظ http://mj.zare@yahoo .com

لطفا نظر بدید

عادل دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام.خدا نمیدونم چرا اینجا منظورم این جهانه خیلی عجیبه .ادماش خیلی عجیبن . خلاصه گم شدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام خدا منم خوبم دلم گرفته مگه نگفتی بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را خواندمت پس اجابتم کن اگه بخوام بگم از کجا بگم از صبرم از بی محلی ها از اینکه هر کسی با گناه کرد حمایتش میکنی نمیگم بیگناهم ولی این تنهایی سهم من نیست من به خاطر تو خیلی کارا نکردم ولی میبینی حال وروزم و دلم شکسته این همه صدات زدم نباید جواب بدی این سهم مننیست بهت اعتماد کردم بهم ثابت کن که به بهترین کس اعتماد کردم که تو رحمن ورحیمی نگذار ذلیل بشم سرافرازم به هر شکلی که صلاح میدونی که تو خدای عالم و قادر منی به فریادم برس که غیاث مستغیصی

م شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام خدای خیلی خیلی مهربونم من خیلی خیلی دوست دارم ای خدا فقط و فقط یک چیزی ازت می خوام این که توی زندگی هیچ وقت هیچ وقت ما رو تنها نگذاری نمی دونم از سر نیاز مادی این حرف و می زنم یا از سر نیاز معنوی ولی هرچی که هست خیلی دوست دارم خیلی امیدوارم که تو هم مارو دوست داشته باشی خدایا همه ی آدم ها و با همه ی مشکلاتشونو خودت کمک کن و کمک کن که هیچ وقت شرمنده ی تو نباشینم و همیشه توی زندگی دست مارو بگیر

الهام دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام
این حرفایی که زدی همش حرفای دله منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد