... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

خدای نسیم

سلام خدا. من خوبم 

اما... اما حال دوستم نسیم خوب نیست 

نمیدونم  چی شده که این قدر ناراحته و شاکیه 

خدای مهربونم 

خودت می دونی که هیچ کدوم ا ز ماها دوست نداریم از تو شکایت کنیم چون تو این دنیایی که همه همه ی آدماش فقط تا وقتی ما رو میخوان که به نفعشون باشیم ... تنها کسی که واسمون می مونه و همیشه نفع ما رو میخواد تویی... 

خدا جونم... عزیز دلم... 

کاش می تونستم ببینمت 

کاش خودتو به من نشون می دادی 

  

نمیدونم از بین همه این کامنت ها چی شد که وقتی مانت نسیم رو خوندم دلم هری ریخت 

خدای مهربون همه ما بچه های سلام خدا ازت میخوایم که اگر به صلاح نسیم هستش هر چه زودتر مشکلش رو حل کنی 

 

خدا جونم از طرف همه ی بچه های سلام خدا بهت میگم   

 

دوست داریم 

 

 

بزار همه بزرگترا بهمون بگن: 

بچه این چه طرز حرف زدن با خداست؟ مودب باش.... 

 

ولی خودت می دونی که همه ما مودبیم. مگه نه؟