... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

... سلام خدا. من خوبم

فقط برای خدا ...

سلام خدا. من اورژانسی ام!

سلام خدا. من خوبم...

چیزی نیست. می بینی که فقط یکم دلم گرفته.

نمی تونم جلوی گریه مو بگیرم. ببخشید نمی خواستم ناراحتت کنم.

آه. اینقدر دلم گرفته که اصلا حوصله هیچیو هیچ کیو ندارم.

دلم میخواد اصلا امشب کسی نیاد خونه. دلم میخواد امشب اصلا تلفن زنگ نخوره. تلویزیون روشن نشه و هیچ کس با من حرف نزنه. امشب حتی حوصله کتابهام رو هم ندارم.

خدایا! امشب من اورژانسی ام. خیلی وضعم وخیمه. واسه من اینو اونو نفرست. خودت بیا. فقط خودت می تونی بیایی و دردمو دوا کنی. فقط خودت هستی که میدونی چه خبره.

خدایا! عزیزم! معبودم!

خیلی بده وقتی آدم احساس می کنه این دنیا واسش خیلی کوچیکه. وقتی احساس می کنه هوا سنگین شده و دیگه نمی تونه نفس بکشه. وقتی احساس می کنه دنیا و آدماش و ... همه و همه فقط اسباب بازی شدند.

خیلی سخته وقتی یه چیزیو می بینه و ناراحت میشه و اشکاش می ریزه و .... بعد می بینه چقدر با همه غریبه بوده! چون بقیه مردم بی تفاوت رد میشند، یا لبخند می زنند، یا آخر احساسشون اینه که میگن آخی طفلی.......!

خدایا!

آخه دیگه تحمل ندارم. این بار با همیشه فرق داره. این بار هر چی من میام تو نیستی. هر چی من میام نه تو جوابمو میدی، نه اون. آخه شماها کجایین؟

آخرای پاییز شده و دل من بیشتر گرفته.

برگها همه زرد شدند و دارن یکی یکی پشت سر هم می ریزن زمین. بارون میاد و دیگه اثری از آفتاب نیست. دارم آخر دنیا رو جلو چشمام می بینم. دارم می بینم که دیگه وقتی ندارم. هر چی به دستهام نگاه می کنم خالیه خالیه. خدایا! هیچی واست ندارم. هیچی.

هنوز عوض نشدم. همون بنده قبلی ام. دارم از سفر میام و یه کوله پشتی گناه واست سوغات میارم. و فقط منتظرم تو بیایی به استقبالم. اونوقت کوله پشتیم رو جلوی چشمات وا می کنم. هر چی توشه می ریزم بیرون. اونوقت باورت میشه که چقدر حالم بده.

آره خدا! ما اینیم دیگه. خیلی بدیم. بدتر از بد. حالا دیدی می گم فقط خودت می تونی دردمو دوا کنی؟

آره خدا. امشب منتظرتم. یادت نره. همون قرار همیشگی!

 

نظرات 36 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ب.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند

قاصدک دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ب.ظ http://payizan.blogsky.com

سفارش منم بهش بکن

فرید سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.4210.blogfa.com

سلام
خوبی
حس قریبی بهم می گه
دلت گرفته
من سربازهسنم
امروز به پادگان می رم وتا چند مدتی نتونم آپ کنم
اینو گفتم
که اگه نیو مدم ناراحت نشی
به امید اینکه تمام مریض ها شفا پیداکنند
رام رام

دریا کنار چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ق.ظ

سلااااام
( سلام خدا من اورژانسی ام) وای نکنه قلبت درد می کنه؟؟
چی؟؟ شکسته؟؟؟؟؟ قلبت شکسته؟؟؟؟
حالا باید چه کار کرد؟؟؟
کمک کمک کمک کمک
کمک نمیخوای؟ خودت می تونی؟
امامن از وقتی که تو احساساتی میشی!
یادمه همیشه بچه ها بهت می گفتند تو به درد رشته ریاضی نمی خوری. باید بری ادبیات....
خدا کمکت کنه. برای ما یه دعایی بکن.
البته با توجه به رشته ام عرض می کنم. (ارشد معماری)
دیدی بالاخره منم راحت شدم؟؟؟؟

باورهای ... چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 ق.ظ http://varedi-st.persianblog.com

سلام بر کسی که راه رسیدن را تمرین می کند .
سلام بر کسی که می خواهد از همه قطع و به سرچشمه وصل شود . طوبی لک یا مومن !
اومدم جواب سلامت را بدهم .

*** پرستوی عاشق*** چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ق.ظ http://taraneyeparastoo.blogfa.com

سلام
ممنونم که اومدی
ولی نمیتونم لطفتونو جبران کنم
جز اینکه مثل همیشه بگم شادی موفقیت و خوشبختیت آرزومه[گل][گل][گل]

تنها چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ب.ظ http://acs.parsiblog.com

سلام
اگر فقط برای خداست پس...

فرید پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.4210.blogfa.com

سلام
خوبی ممنون از اینکه اومدی ونظر دادی
درسته گفتم
می رم سربازی
ولی در حال حاضر ۱۳ ماه از خدمت را پشت سر گذاشته ام
الان هم یک ساعت مرخصی گرفتم
به امیددیدار
رام رام

رفیق پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ب.ظ

من اورژانسی که می شم با همه قهر می کنم .. با خودم .. با...

حمید ( در کوچه باغهای بیابان) جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ب.ظ http://hke.blogfa.com

اگه میخوای بدونی پیش خدا چی داری ، ببین خدا پیش تو چی داره ؟!

ستاره دریایی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام
چه خبر ببخشید تا ۶۰ روز آینده سرمون خیلی شلوغه اگه یه کم دیر دیر خدمت میرسیم به بزرگواریتون ...
امشب شبه زیارت مخصوصه امام رضاست ما رو از دعای خیر فراموش نکنید
دیگه سعیمون اینه تائید رو فعال نکنیم شاید برای اینکه به سعه صدر مون وسعت بدیم!!
یا علی

تنــهاتـرین تنــهایـان شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
سلام ساحل خدا
خیلی وقت بود اینورا نیومده بودم
حالا هم که اومدمو نوشته های قشنگت رو دارم میخونم یه حال خوبی بهم دست داد ... هیییییییییییییی توصیفش سخته برام اما همین رو میدونم که پاییز هم با همه خزونش یه روزی تموم میشه به خواب زمستونی میره و چشم که وا می کنه بهار میشه ... خدا کنه من تنهاترینم مث شما یه شب با خدا یه قرار بزارم و اونم اجابت کنه و بیاد سر قرار .... آخییییییییی میدونم موقعی که از خواب بیدار میشم بهار و نمیبینم ولی لااقل از دست این خزون که خلاص میشم .. مگه نه ؟!
ای همشهری ناقلا دیگه برا اینکه دل ما رو کباب کنی شبا با خدا قرار ملاقات میزاری ؟؟؟ باشه تحمل ماهم حدی داره ... شاید قبلا بهت گفته بودم که حسود نیستم اما نمیدونم چرا بهضی وقتا حسودیم میشه !! این بارم مث باقی وقتای دیگه ... عب نداره غریبی بی کسی اندازه داره .. دل ما هم آخه خدایی داره .. منم امشب اینقده می شینم به درگاهش اشک می ریزم تا بلکه بالاخره بیاد سر قرار .. آخه می خوام بدونم این رسمشه خدا ؟؟ لااقل به حرمت این بنده هم که شده امشب پیش منم بیا .. باشه ؟!
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
سکانس اونشب :
( ملاقات با خدا )
...
....
.....
اسم متن رو این میزاریم حالا هم میریم ببینیم کی زودتر میاد سر قرار !! مگه خودش نگفته تو یه قدم بیا من صد قدم میام ؟ خب بسم الله از امشب قدما به سوی خدا آغاز شده ...
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
خرم آن روز کزین منزل ویران بروم
راحت جان طلبم وز پی جانان بروم
گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب
من به بوی سر آن زلف پریشان بروم
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
ـــــــــــــــــــــامضاء : تنـــهاتـرین تنــهایـان

*** پرستوی عاشق*** شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ب.ظ http://taraneyeparastoo.blogfa.com

بیا
بیا بیا
بیا اپم
موفق باشی[گل][گل][گل]
بازم میگم کارت قشنگه

. یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.mostafaye-man.blogfa.com

سلام
خیلی خیلی دردودل قشنگی کردی اونم با کسی که حرفاتو مو به مو گوش میکنه و خم به ابروش نمیاره
ادم وقتی با خدا دردودل میکنه و اشک میریزه یکم از اون دل گرفتگی که داره رها میشه پس مطمئن باش هر وقت دلت گرفت فقط جلوش یکم اشک بریز
اونه که دلتو شاد میکنه
امیدوارم تو زندگیت غمگین نباشی
یه چیز دیگه من به قولم عمل کردم و از شما میخوام که به شرطای من عمل کنید
موفق باشید
بای

اکبر یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ب.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

سلام علیکم

امتحان الهی انتخابات قبول با پست جدیدی بروزم یا علی

حضرت آقا (حضرت علامه حسن زاده آملی حفظ الله) در دیوان اشعارخود

ترجیع بندی دارند

که به مانند تنزل حقایق قرآنی است. در صفحه 225 دیوان آمده است:

در شبـی حال بـود و بیـداری گـریه بود و حضور و اذکاری

درخجسته سحرگه آن شب از سـرا آمــدم بـرون بــاری

سـر بـه بـالا نمـوده ام نـاگاه متـحیـــر ز صنعـــت بـــاری

لـشگــر بیـشمـــار استــــاره ماه می کردشان علمداری

دیـده ام کهکشـان بـرساوش حـامـل رأس غـول غــدّاری


اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

. چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.mostafaye-man.blogfa.com

سلام
تو اولین نفری هستی که درباره مطالب وبلاگم نظر دادی بقیه حرفهای تکراری زدن(غیر از دوستای قدیمیم)
یه خورده شرطم سخت هست اما به خوبی خودت ببخش
امید وارم همیشه اوضاع به کامت باشه
بازم سر بزن
فعلا بای

محمدعلی(ایران اسلام) چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ب.ظ http://iranislam.parsiblog.com

سلام
قشنگ نوشتید. ممنونم که سر زدید.
اورژانسی بودن؟!؟ شعر اول سوغات مشهدم رو بخونید!
آدم باید به قول معروف سوراخ دعا رو پیدا کنه!
یا علی
تشریف بیارید سوغاتی
سوغات مشهد!

نبی جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:29 ب.ظ http://onlygodonly.blogsky.com

بنام خدا
همینکه او را صدا کنی تورا اجابت خواهد کرد
زیرا فرموده
بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را
موفق وسربلند

شکوفه شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام .. ممنونم از حضور گرمت ..

خیلی ساده و روان می نویسی ... هرچی از دل بر آید لاجرم

به دل نشیند ..

امیدوارم موفق و شاد باشی ...

در پناه حق

............... شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام
خدایا چرا من اینقدر بدم ؟؟؟؟؟؟
چرا هر چی سعی میکنم نمیشه خوب باشم چرا ؟؟؟؟؟
شاید تو دوست نداری
خدایا نکنه تو دوست نداری من برگردم
خدایااااااااااااااااا خواهش میکنم کمکم کن

سید شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ب.ظ http://pyambaraazam.parsiblog.com

با سلام
وبلاگ خوبی دارید در ضمن وبلاگ پیامبر اعظم (ص) آماده پاسخگویی به شبهات و سؤالات شما می باشد

فرشته مهر یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ب.ظ http://mahmele-shekasteh.blogfa.com

"پروردگارا "

عقل و علم و عشق و ایمانی عطا کن که راه را بشناسیم.
وبر وظیفه مان عمل کنیم.
توفیقمان ده همواره بذر مهر بکاریم.
الهی یاری مان ده تا از رنج هم بکاهیم و بر درد هم مرهم باشیم
و امید بخش و شادی آفرین گشته و
صلح و آرامش بیافرینیم.
مگذاریم دلی بشکند
یتیمی بگرید و درمانده ای تنها بماند...
"مهربانا "
یاری مان ده تا بهترین فکر و کلام و کردار را برگزینیم و همیشه
ذاکر و شاکر و خادم و خدایی باشیم.
پروردگارا
در جام جمله هایمان نور بریز آنچنانکه ساقی شراب عشق تو شویم و همگان را از مهر به تو مست کنیم.
کمک کن تا در بند جهل و نفس و غفلت و غرور و حرص و
حسد...محبوس نگردیم .
چگونه زیستنی را بر ما بیاموز که آن هنگام که سفیر سفر از راه رسید
سوگوار زمان مرده نباشیم و بر بیهوده زیستنمان اندوهگین نگردیم.
مگذار غافل از حال یکدیگر در خودخواهی و خوشی بمیریم.
مگذار از بی دردی بمیریم
مگذار بیراهه برویم
مگذار بی تو بمانیم . . .

فرشته مهر یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ب.ظ


سلام
صریح و ساده و باصداقت ...دلنشین و تاثیر گذار
فو قالعاده عالی نوشتید ...حتما به محمل ما هم سر بزنید
التماس دعا

اکبر دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ق.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

الهی، خانه کجا و صاحبخانه کجا؟ طائفِ آن کجا و عارفِ این کجا؟ آن سفر جسمانی است و



این روحانی؛ آن برای دولتمند است و این برای درویش؛ آن اهل و عیال را وداع کند و این



ماسوا را؛ آن ترک مال کند و این ترک جان؛ سفر آن در ماهِ مخصوص است و این را همة ماه، و



آن را یک بار است و این را همة عمر؛ آن سفر آفاق کند و این سیر انفس؛ راه آن را پایان است



و این را نهایت نبود؛ آن می‌رود که برگردد و این می‌رود که از او نام و نشانی نباشد؛ آن فرش



پیماید و این عرش؛ آن مُحْرِم می‌شود و این مَحْرَم؛ آن لباس احرام می‌پوشد و این از خود



عاری می‌شود؛ آن لبیّک می‌گوید و این لبیّک می‌شنود؛


با سلام

اللهم حج بیتک الحرام

بروزم [گل][گل][گل][گل][گل]

مجتبی جواهریان چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.mohabateenjaast.persianblog.com

به نام خدا
با عرض سلام و خسته نباشید.
وبلاگ محبت و یا در اصل هدایت به روز هست.
از شما دوست گرامی دعوت میشه تا با حضورتون به خونمون عطر و بویی تازه ببخشید.
شما هم وبلاگ بسیار زیبایی دارید.
موفق و پایدار باشید.
التماس دعا.
یا علی

محمد پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ http://40revayat.mihanblog.com

با سلام
این نظر در وبلاگ شما صرفا یک تبلیغات است برای وبلاگ ما
بنابراین اگر لازم میدانید میتوانید آنرا سریعا پاک نمایید
اما اگر موافقید به ما سر بزنید
وبلاگ سایتهای مفید فارسی
htt://revayat40.mihanblog.com
وبلاگ کشکول اینترنتی
http://40revayat.mihanblog.com
در ضمن مراتب ابراز تبادل لینک را به شما اعلام میدارم و خوشحال میشوم با شما مرتبط باشم
خداحافظ

دوستدار خدا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

برام دعا کن که خدا منو از خودش نرونه فقط همین

مهم نیست چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام خوبید شما مثل اینکه خیلی دیر اومد رو وبلاگتون.اگه الان بهترید به ایمیلم بنویسید.یادتون باشه که بقول حسین پناهی :
ما گلچین تقدیرو تصادفیم
استوای بود و نبود
الان وقت ندارم بیشتر بنویسم. موفق باشید.التماس دعا
دوست دارم بیشتر صحبت کنیم

الهام شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ق.ظ http://www.eshghide.persianblog.ir

سلام . کاش خدا توی دل های آدما دوستی بندازه . کاش خدا خوبی هاشو بیش از پیش نشونمون بده . کاش خدا بدی هارو از هممون دور کنه . خ د ا . خ د ا . خ د ا . خیلی سایت خوبی بود دوست من . خیلی . خیلی

مونا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام من عاشق رضاهستم توروخدابرام دعاکنیدبشبرسم

melodi دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ

melodi دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ

salam man 1 mhaie ba khod aghahram!!!!!!!!!!!!!! akhe aziztarin kasamo azam gerefte. kash manam mese ghadima mitonestam rahat ba khoda dardo del konamama hala.... khod a ke az hame chi khabar dashtchera in karo kardi? dg dosesh nadram
mehrabonisho nemifahmam daram divone misham to ro be hamon khod avasam 2a konid

یاسمن جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام!اصلا خداحافظ آخه متنتون خیلی قشنگ بود هیچی نمیتونم بگم فقط.......التماس دعا....

میترا دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام. امروز از صبح حالم گرفته، دلم غصه داره. نمی دونم چی می خوام . شاید یه همراه.یکی که تحت هر شرایطی کنارت باشه و درکت کنه.ای بابا. واسه همه چی خیلی دیره.
دوست دارم همتون شاد باشید و پاینده.

مهناز چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام دوست و همراهم در مسیر رسیدن
نمیتونم احساسام بعد از خوندن متنت بیان کنم فقط حالمو میگم که انقدر با نوشته ات و احساست احساس نزدیکی کردم که نا خداگاه اشکم سرازیر شد
دوستم برات ارزوی نزدیکی هر چه بیشتر به اون مهربون رو دارم

سمیه سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام بچه ها من اولین بار که اومدم تو محفل گرم شما دلم هم خیلی تنگه من از سر کارم برای شما در این وبلاگ پیام می ذارم همگی تون را دوست دارم و برای همگی تون هم دعا می کنم شما هم برام دعا کنید که مشکلم حل شه تا اینقدر دیگران با چشم حقارت نگام نکند به خدا بعضی وقت ها نگاههای دیگران البته نگاه تیزشون از صد تا اون مشکل بدتره.من شانسی اومدم اینجا بچه ها بیان همه برا هم دعا کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد